Thursday, December 17, 2020

Tempahan Hari KKP FEP 2019 UKM

 


Pada tahun 2019, saya telah mendapat pangillan dari pelajar UKM bertanyakan tentang perkhidmatan syarikat QimPrinting untuk mencetak baju. Saya telah menerangkan jenis jenis percetakkan dan jenis baju yang terdapat di syarikat kami untuk dipilih mengikut kesesuaian bajet dan kualiti.

 Keesokkan harinya, saya telah berkunjung ke UKM untuk bertemu dengan pegawai yang berhubung dengan saya untuk memberi contoh baju dan kualiti cetakkan dari pihak kami. Dan pada masa itu juga pegawai tersebut telah bersetuju dan memnita kami untuk mencetak 200 helai baju untuk di pakai para peserta program tersebut.

 Selepas pihak kami menerima pesanan tempahan daripada pihak bendahari UKM, kami terus memulakan proses tempahan baju. Dalam masa 5 hari sahaja, pihak kami dapat menyipakan temapahan tersebut dan dapat menyiapkan sebelum tarikh yang dimaklumkan.



Sekiranya anda diluar sana berminat untuk menempah baju untuk program apa apa sahaja, boleh hubungi pihak kami di nombor telefon yang desidiakan dia atas ini. Kami juga akan memastikan kualiti dan hasil cetakkan dari pihak kami yang terbaik. Pelbagai pilihan baju boleh dipilih mengikut kesesuaian bajet anda dan kemahuan anda.



No comments:

Post a Comment

Tempajan Baju Coway

   Pada awal tahun 2021, kami di Qimprinting telah menerima tempahan baju dari kumpulan pekerja coway. Katanya baju ini hendak di pakai untu...