Tuesday, December 1, 2020

Pelanngan Puas Hati Buat Baju Familly Day

 


Alhamdulillah, dapat kami hasilkan baju hari keluarga untuk pelanggan ini. Dia mintak nak buat design yang simple dan eksklusif katanya. Jadi kami mulakan dengan start bai beberapa design pada pelanggan untuk dipilih. Pemilhan warna cetakkan juga kami buat warna emas kilat, menampakkan lagi eksklusif.

Untuk pengetahuan, pelanggan ini hanya berurusan melalui whatsapp sahaja. Pembayaran menggunakan "online banking" memudahkan lagi urusan kerja kami. Di era zaman sekarang ini, semua benda dihujung jari. Jadi kita sebagai pengguna dan peniaga juga dapat berhubung dengan pantas tanpa perlu berjumpa.

Tidak sampai 4 hari, baju pelanggan ini kami dapat siapkan dengan pantas dan teliti. Selepas siap, kami terus uruskan penghantaran baju pelanggan ini ke Pulau Pinang mmenggunakan poslaju. Dalam masa satu hari sahaja, baju sudah diterima pelanggan.


Alhamdulillah, pelanggan maklum balas yang positif untuk kami. Comel semua budak kecil yang pakai baju ini. Di Qimprinting, kami akan sentiasa memastikan kepuasan pelanggan menjadi keutamaan. Pelanggan puas hati, kami pun turut puas. 

Anda yang diluar sana apa tunggu lagi ? Jom tempah baju hari keluarga anda bersama kami, kami sediakan katalog design secara percuma dan pelbagai pilihan jenis baju kami sediakan. 





No comments:

Post a Comment

Tempajan Baju Coway

   Pada awal tahun 2021, kami di Qimprinting telah menerima tempahan baju dari kumpulan pekerja coway. Katanya baju ini hendak di pakai untu...