Saturday, October 24, 2020

Apa itu Sublimation ?

Yang ni satu Teknik yang mana ia gunakan haba untuk pindahkan imej/design dari kertas sublimation atau kertas inkjet. Pastu, kertas akan ditekap kat produk yang nak diprint tu dan nak tekap tu pakai mesin sublimation ye bussku. Untuk info, mesin ni mahal ye guys, lepasla kalau nak beli paniagale cash, cash ye bukan hutang dan mungkin ada balance lagi kot.

Untuk makluman korang, tak semua boleh guna Teknik ni. Teknik ni hanya boleh digunakan bila dicetak kat satu permukaan khas yang dipanggil coating. Hahaha dah Panjang pulak. Sambung sikit lagi, benda yang nama coating la yang bagi boleh Nampak imej yang dicetak tu,kalau tak, tak boleh Nampak imej atau design tu.

Kebiasaannya, baju sublimation ni orang buat untuk baju pasukan bola sepak. Tetapi, pada masa kini ia sudah menjadi trend dikalangan pengguna untuk buat baju sublimation untuk acara apa apa sahaja. Ini juga kerana baju sublimation ini kita boleh buat reka bentuk sendiri baju tanpa had.

Sekian dari QimPrinting,untuk pencerahan berkenaan dengan sublimation ini. Dekat bawah ini anda boleh lihat hasil baju sublimation dari kedai kami.













No comments:

Post a Comment

Tempajan Baju Coway

   Pada awal tahun 2021, kami di Qimprinting telah menerima tempahan baju dari kumpulan pekerja coway. Katanya baju ini hendak di pakai untu...